Upgrade LC Monitoring 365 - rozšíření o „Kontrolní volání"

30. červen 2024

Vážení zákazníci,

 

jak již víte, všechny naše výtahy jsou od roku 2018 dálkově monitorovány pomocí služby LC Monitoring 365. Automaticky jste tak informováni o jakémkoliv problému ve chvíli, kdy nastane, a můžete ho vyřešit na dálku. Monitoring výtahů má velmi pozitivní ohlasy našich zákazníků. apidně klesl počet reklamací a snížil se počet výjezdů techniků.

 

Nyní bychom Vám rádi představili naši novinku, která Vám usnadní a zdokonalí správu a servis Vašich výtahů.

Jedná se o službu "Kontrolní volání".

  
 

 

Služba Kontrolní volání

Naší novinkou je v rámci zdokonalování služby monitoringu výtahů Kontrolní volání, které probíhá každé 3 dny a je následně automaticky vyhodnoceno (v aplikaci Manager Lift).

Kontrolní volání zajišťuje nová telefonie od firmy Esseti. Pro všechny výtahy vyrobené od roku 2024 (kromě LC mini) platí, že jsou připraveny dle normy EN81-28. Všechny Vaše výtahy musí nově každé 3 dny provést kontrolní volání a Vy máte jedinečnou možnost vše na dálku kontrolovat

Na tomto odkaze se můžete podívat na jednoduchou kontrolu volání: Kontrola volání.

 

Připoměňme si jak funguje LC Monitoring 365 a jaké má benefity

 

Hlavní výhody monitoringu výtahů:

  • Veškeré informace o výtahu na jednom místě

  • Přístup k výtahu odkudkoliv a kdykoliv

  • Výtah máte neustále pod kontrolou (víte, co se s ním právě děje, jestli je na něm porucha a jaká, a kdy bude potřebovat servis)

  • Výrazně rychlejší řešení problémů (většinu závad lze posoudit a vyřešit i na dálku bez nutnosti osobní návštěvy)

  • Výtah sám hlásí servisní firmě, když potřebuje servis, a to ještě dříve, než na to přijdou obyvatelé domu 

 

 

Co Vám LC Monitoring 365 umožňuje?

  • Přístup k výtahu odkudkoliv a kdykoliv přes Cloud v aplikaci Manager Lift

  • Přehled o aktuálním stavu výtahu – vidíte, zda jede, kam jede, případné poruchy a nastavení (nemusíte osobně kontrolovat)

  • Automatické zasílání informací o výtahu e-mailem

  • Přehled poruch a jejich historie

  • Výrazně rychlejší řešení problémů, úspora času a peněz – většinu závad lze posoudit a řešit na dálku

 

 

 
Od roku 2018 monitorujeme každý náš výtah se značkou LC, což je již více než 2000 výtahů
 
 

  

Ohlas na tuto službu je výborný – snížil se počet reklamací i výjezdů. V aplikaci vidíme, co se s Vašim výtahem děje, a spoustu problému vyřešíme i na dálku. Velmi si vážíme pozitivního ohlasu našich zákazníků na službu LC Monitoring 365. 

 

Jak to vypadá v aplikaci

 

Přihlášení do aplikace

 

Sledování výtahu

Po přepnutí do online režimu můžete výtah sledovat v reálném čase.


 

Statistika výtahu

Pro zjištění chyb v konkrétním časovém úseku slouží tlačítko statistika výtahu. Zadejte zde počáteční a koncové datum a zobrazí se Vám historie chyb v daném období.

  

Dálkové nastavení

Naši technici na LC mohou některé parametry změnit, aby Vám tak pomohli v případě chybného nastavení nebo jiného problému.