Snadná reklamace
Vážení zákazníci,
Jistě s námi budete souhlasit, že řešení případných reklamací je pro Vás jeden z klíčových bodů při výběru svého dodavatele. Abychom tento systém ještě zrychlili a vylepšili přicházíme s novým systémem správy reklamací a k tomu potřebujeme Vaši součinnost.
V rámci usnadnění a zkvalitnění služeb týkajících se reklamací, žádáme o splnění těchto bodů:
1. Reklamaci zasílejte vždy na emailovou adresu: Zasobovani@liftcomponents.cz
2. Vyplňte prosím „formulář reklamace“
- Hlavičku: název + adresu Vaší firmy
- Číslo zakázky + reference
- Název reklamovaného dílu
- Popis problému, pravděpodobná příčina, pokud je možné ji odhadnout
- Zaškrtněte Váš požadavek „Návrhu na vyřešení reklamace“
- Uveďte jméno, telefon + email na kontaktní osobu z Vaší firmy, která reklamaci vyřizuje pro snadné spojení s Vámi
3. Při zaslání zboží k reklamaci, vložte do balíku reklamační formulář s výše vyplněnými body